- 7000 Sárbogárd
- info@netfejleszto.hu
- +36 70 413 2662
Miért van szüksége a helyi vállalkozásoknak weboldalra?
Miért elvárt a mai világban? Hogyan segít a fejlődésben vagy az elindulásban?
Sok helyi vállalkozás, különösen az újak, csak a szükségesre és a sürgős ügyekre összpontosítanak, csak akkor költenek pénzt, ha szükséges. Ebből kifolyólag sokan úgy gondolják, hogy egy helyi vállalkozás számára a weboldal luxucikk, amely nélkül lehet létezni.
Sokan gondolják, hogy egy Facebook oldal elég az online jelenléthez vagy egy kihelyezett tábla a telefonszámukkal több hívást fog generálni. Esetleg egy hagyományos elektronikus levelező segít nekik a termékek értékesítésben (ami igaz is, de ahhoz, hogy e-mail listát építs is szükséges a weboldal, lásd a cikkben).
De az igazsága az, hogy egy weboldal a legjobb módja annak, hogy bemutasd a vállalkozásod.
Egy profi weboldal manapság nem drága. Egy megfizethető, alapvető eszköz, amelyre minden cégnek szüksége van, előbb vagy utóbb.
Ha még nem vagy biztos abban, hogy egy weboldal nem megfelelő a vállalkozásod számára, akkor tekints át az alábbi 7 okot, ahol elmagyarázom, miért szükséges a modern, “digitális világban” egy weboldal minden vállalkozás számára. Véleményem szerint elengedhetetlen, hogy az online világban ne legyünk jelen.
1. A marketing horgonyaként működik
2. Termékeid/szolgáltatásod reklámozhatod és értékesítheted
3. Kapcsolatba léphetsz új ügyfelekkel, vásárlókkal (és könnyedén tarthatod a kapcsolatot a meglévő ügyfeleiddel)
4. Segíti a helyi vállalkozásokat a nagy márkákkal való versenyben
5. Hitelességet épít
6. A vállalkozádos online sorsát te irányítod
7. Egyszerű és megfizethető
Megnézzük, hogy miért fontosak a fenti okok a siker eléréséhez és hogyan tudod a weboldalból adódó előnyöket kihasználni.
Ezután áttekintünk néhány teendőt, mielőtt weboldalt építenénk és bemutatjuk, hogy érdemes hozzálátni egy helyi vállalkozás weboldalának felépítéséhez.
Kezdjük el!
Az online marketinged és minden erőfeszítésed egy weboldallal keződik és azzal is végződik.
Ez az a hely, ahol az összes üzleti információt és marketing üzenetet központosíthatod, ahol a potenciális ügyfelek, vásárlók megismerkedhetnek a vállalkozásoddal. Valamint, itt összpontosul az összes többi marketing tevékenységed és az érdeklődőkből ügyfeleket és vásárlókat csinál.
Mielőtt névjegykártyát csináltatnál vagy egyelten fillért is költenél a vállalkozás reklámozására, csinálj vagy csináltass egy weboldalt a vállalkozásodnak.
Íme néhány módja annak, hogyan használhatod a weboldalad minden hirdetési, marketing tevékenységed horgonyaként.
Ha saját weboldalad van, sokkal nagyobb irányítással rendelkezel. Nemcsak egy otthon ad az interneten, hanem egy platformot is kínál arra, hogy elmondhasd a potenciális ügyfeleknek a vállalkozásoddal kapcsolatot információkat: mit csinálsz, miért csinálod és ki vagy te.
Ahelyett, hogy valaki másra hagyatkoznál aki bemutatja az embereknek a vállalkozásodat, neked kell egy keretbe foglalni a narratívát és saját magad építheted fel a sikeres weboldalt.
A márka létrehozása és kommunikálása szempontjából ez kiemelten fontos.
Tedd a weboldalad hasznos forrássá, hogy az ügyfelek fel tudják keresni a honlapod és minden szükséges információt megkapjanak a helyi vállalkozásodról. Az alábbi információkat mindenképp jelenítsd meg:
Amikor egy helyi vállalkozásnak készítünk weboldalt, akkor van egy végpontja a marketingüzenetnek.
Például rádiós reklámot készítesz? Fejezd be a hirdetést egy cselekvésre való felhívással (CTA – call to action), hogy további információkat kapjon a weboldalról. Szórólapokat készítesz egy eseményről? Add gozzá a weboldalad URL címét, hogy az emberek fel tudják keresni a weboldalad. Ezáltal további információkat tudhatnak meg a termékeidről és szolgáltatásaidról.
A weboldal a márkád, vállalkozásod kapuja.
Te birtoklod, te irányítod és használhatod fel az összes marketingtevékenységed támogatására.
A helyi vállalkozásoknak épített weboldal digitális brosúraként is működhet, amely naprakész információkat oszt meg az ajánlatokkal kapcsolatban, valamint közvetelen értékesítési eszközként is szolgálhat.
Egy 24 órás értékesítési munkatárs, aki akkor is értérkesít, ha a vállalkozásd technikailag bezárt.
Ráadásul valós időben frissítheted az információkat – nem kell várni vagy fizetni az új nyomtatott anyagokért.
Az egyszerű terméklista vagy menü hozzáadása mellett adj hozzá további információkat, csalikat, ingyenes anyagokat, hogy tovább segítsd az értékesítést. Használd a weboldalad a helyi vállalkozásod számára értékesítési, támogatási rendszerként a következő elemek hozzáadásával.
Ha a weboldalad rendelkezik e-kereskedelmi komponenssel, akkor közvetlenül a honlapodról folytathatsz üzleti tevékenységet. Az ügyfelek, vásárlók felkereshetik a weboldalad és közvetlenül vásárolhatnak tőled online. Marketing és értékesítési eszközként is működik.
Hozz létre egy e-kereskedelmi weboldalt a következő elemekkel, hogy a vásárlóid közvetlenül a weboldaladról vásárolják a termékeid.
Nem drága és nem nehéz a fenti elemeket hozzáadni a weboldalhoz és kihasználni az online e-kereskedelmi platform előnyeit.
Ha nem rendelkezel értékesíthető termékkel és szolgáltatásalapú vállalkozásod van, egy weboldal segíthet az időpontfoglalásban is. be lehet állítani, hogy az ügyfelek időpontot foglaljanak hozzád, asztalt foglaljanak stb.
Például egy masszőr létrehozhat egy weboldalt, amely lehetővé teszi az ügyfelei számára, hogy időpontot egyeztessenek vagy egyenesen foglaljanak.
A megfelelő weboldal megkönnyíti az ütemezési folyamatot neked és az ügyfeleidnek is egyaránt.
A weboldal nem csak eladásokat tehet lehetővé, hanem olyan bemutatkozásokat, különleges anyagokat, amelyek elaádsokhoz vezetnek.
A weboldalad beállíthatod, hogy folyamatosan generálja az eladásokat.
Ha egy olyan feliratkozást hozol létre, amely lehetővé teszi, hogy a weboldal látogatói csatlakozzanak a listához (például egy kuponkódért e-mail címet és nevet kérsz), létrehozhatsz egy adatbázist, amely tele lesz érdeklődő potenciális ügyfelekkel, vásárlókkal. (Néhány percen belül folytatjuk a weboldal értékesítést generáló használatát.)
Sok ügyfél a lehető legtöbb információt szeretné összegyűjteni a vállalkozásról, mielőtt úgy dönt, hogy üzletet köt vele vagy vásárol (különösen drága vagy részletes projekt esetén).
Használd a weboldalad, hogy segítsd ügyfeleidet a szükséges információk megszerzésében. A legegyszerűbb és leghatásosabb módja, ha portfóliót hozol létre, amelyben esettanulmányokat mutatsz be vagy a korábbi projektjeid fotóit, eredményeit.
Például egy építőipari cég használhat egy weboldalt arra, hogy videóbemutatókat jelenít meg egy-egy nagyobb projekt előtti és utáni felvételeiről. A videókat célszerű digitális fényképezőgéppel felvenni és azonnal feltölteni a weboldalra. Ez egy egyszerű módja annak, hogy megmutassa az ügyfeleknek mire képes a vállalkozás.
Amikor tudást akarnak szerezni a vásárlók, mielőtt úgy döntenek, hogy üzletet kötnek veled vagy vásárolnak, sokan szeretnének többet megtudni arról, mit képvisel a vállalkozásod és ki áll mögötte.
A helyi vállalkozásoknak felépített weboldal segíthet ebben azálta, hogy tartalmaz egy tájékoztató oldalt. Ez a rólunk oldal, amely bemutatja a vállalkozásodat, a márka értékeit, egyedi értékesítési javaslatokat és a vállalkozás küldetésnyilatkoztatát.
Példul egy tanár weboldala elmondhatja a leendő hallgatóknak, hogy mi motiválja őket és mit szeretne elérni a diákokkal. Megvitathatja a hátterüket – hol jártak iskolába, speciális bizonyítványokat, érdeklődési köröket stb.
A blog a másik módja annak, hogy az ügyfelek és vásárlók megismerjenek téged (és termékeid, szolgáltatásaid).
A tartalmak széles skáláját oszthatod meg, amelyek bemutatják az iparág szakértelmét, hogy hogyan hozhatják ki a legtöbbet a termékeidből és megoszthatod a szolgáltatásod mögött rejlő ötleteket. Nagyszerű módja egy bejegyzésnek, ha ingyen ötletet adsz. Olyan infomrációt, amit a vásárló vagy ügyfél maga meg tud csinálni. Ez egy első csalinak kiváló ötlet.
Ráadásul a napi friss tartalommal rendelkező blog növelheti a keresési rangort is.
Az emberek manapság gyakrabban fordulnak az internethez, ha problémáik vannak. Ha van weboldala a vállalkozásodnak, akkor ott vagy, ha az ügyfelek megoldást keresnek a problémájukra.
Amikor az emberek meg akarnak találni valamit, szinte mindig a Google-on keresnek rá. A mai szóhasználatban nem elég azt mondani, hogy a Google egy “keresőmotor” – inkább a világ információinak a kapuőre lett. Egyrészt enciklopédia, egyrészt térkép szolgáltatás, egyrészt könyvtár és további minden más.
Mivel az emberek sok mindent megtalálnak, jó (szükséges), ha megnézed, hogy a vállalkozásod szerepel a Google keresési eredményei között.
Vállalkozásodnak weboldal nélkül sajnos nagyon kevés befolyása van ennek megtörténtére. Amivel még előre tudsz kerülni, az egy jól felépített Facebook oldal, de erre is csak akkor van lehetőséged, ha már nagy követőtáborral rendelkezel.
Ne feledkezz meg a meglévő, nehezen szerzett ügyfeleidről sem.
A weboldallal az ügyfeleid a hét minden napján, 24 órában elérhetnek téged.
Soha nem tudhatod mikor lesz valakinek nagy szügsége a szolgáltatásodra. Weboldal nélkül elveszítheted a potenciális üzletet azokkal az emberekkel, akik már ismernek.
Képzeld el ezt: egy helyi ékszerész vagy, aki a visszanyert nemeséfmekre szakosodott. Két csodálatos ügyfeled van, Miklós és Liza, akik néhány hónapja megvásárolták tőled az esküvői jeggyűrűket. Miklós bármennyire is szereti, gyönyörű feleségét, elfelejtette, hogy két hét múlva lesz a születésnapja, de péntek este 10 órakor eszébe jutott.
Weboldal nélkül meg kell várnia, amíg te hétfőn reggel kinyitsz, hogy leadja a rendelését. Ha nincs honlapod, ahhoz, hogy aggodalmát csillapítsa, lehet máshol keresi meg az ajándékot. A weboldaladon azonban egyszerűen be tud jelentkezni és megvásárolhatja a rozé-arany karkötőt, amit Liza hónapok óta keresett. Miklós a weboldalon történt vásárlással elkerüli a kellemetlenséget, te pedig hűséges vevőt szereztél.
Amellett, hogy segít új ügyfeleket bevonzani és a régieket megőrizni, a weboldal segíthet azoknak az ügyfeleknek is, akik a kettő között helyezkednek el.
Honlapod segítségével potenciális ügyfeleket generálhatsz és fizető ügyfeleké tudod őket alakítani.
Ahhoz, hogy potenciális ügyfeleket és vásárlókat csábíts a weboldaladra, adj egy kupont egy feliratkozásért, egy ingyenes könyvet, egy ingyenes nevezést a egy versenyre stb.
Az ajánlatokért mindenképp gyújtsd be az ügyfelek kapcsolati adatait, legalább a nevüket és e-mail címüket.
Miután megkaptad az adatokat, továbbra is támogasd őket e-mail marketing kampányokkal.
Ezzel a módszerrel a weboldalad arra használd, hogy tartós kapcsolatot alakíts ki a látógatókkal, akik még nem állnak készen a vásárlásra. Tovább fejlesztheted a kapcsolatot velük, hogy végül üzletet kössenek veled.
Az egyik tévhit a weboldallal kapcsolatban, hogy csak a nemzeti, nagy és világméretű vállalatoknak hasznos, amelyeknek már nagy közönsége va szerte a világon. Valójában a weboldal a helyi vállalkozások számára ugyanolyan előnyös, még előnyösebb is.
Remek lehetőséget biztosít a helyi vállalkozásoknak a helyi ügyfelekkel való kapcsolatfelvételre.
A keresőmotorok előnyben részesítik a helyi keresést és gyakran hely szerint rangsorolják a találatokat, ami egy helyi vállalkozás számára előnyös.
A helyi kereséssel, ha a “közeledben lévő cipőboltokat” keresed, a Google nem márkanév szerint jeleníti meg a találatokat. A helyi keresés használtaával a közeli cipőboltok listáját találod meg.
A helyi keresés a Google kereső algoritmusára vonatkozik, amelynek célja, hogy a közeli találatokat jelenítse meg a felhasználóknak. Az eredmények elérése során figyelembe veszi a relevanciát, a távolságot és a kiválóságot.
Ahelyett, hogy a nagy befolyással rendelkező weboldalakat jelenítené meg (például egy nagy márkát), a kereséshez kapcsolódó releváns, helyi vállalkozásokat mutatja meg.
Ez a folyamat segít a helyi vállalkozásoknak kitűnni, mivel a “cipőboltok” helyi keresése nem csak a nagy, világméretű márkákat jelenití meg, hanem a kereső felhasználó közelében lévő helyi vállalkozásokat is megmutatja.
Jelenítsd meg a weboldalad a helyi keresésben
Vannak lépések, amiket meg kell tenned, hogy a helyi vállalkozásod megjelenjen a helyi keresésben, többek között:
1. Hozz létre egy Google Cégem oldalt és add hozzá a weboldalad.
2. Add hozzá a vállalkozásod a cégjegyzékhez és add hozzá a weboldalad.
3. Győződj meg róla, hogy a kapcsolati adatok egységesek az interneten (név, cím, telefonszám).
4. Add hozzá a vállalkozásod címét a weboldalad lábléc részébe.
Elég egyértelműnek tűnik – az online jelenlét nagy előnyökkel jár, főleg a helyi vállalkozások számára. Függetlenül attól, hogy hol tartózkodsz, elkezdhetsz egy weboldalt létrehozni, amely vonzza az ügyfeleket.
Egy helyi vállalkozás weboldala legitim, komoly és hiteles megjelenést kölcsönöz a márkádnak, az arculatodnak. Enélkül az ügyfelek meg sem találnak, nem beszélve arról, hogy egy jól felépített weboldal által jobban megbíznak benned.
Ha nem jelensz meg a keresőkben vagy egyáltalán az interneten, akkor a potenciális ügyfelek vesztik elvesztik a bizalmukat a vállalkozásod irányába. Ez által te és a céged elavultnak és megbízhatatlannak tűnik.
Még akkor is, ha szájról szájra terjed a híred, rengeteg ajánlásról maradhatsz le weboldal nélkül. A boldog ügyfelek gyorsan megosztják mit gondolnak a vállalkozásodról, de mivan a barátaikkal, akik még nem tapasztalták meg a szolgáltatásod. Felnéznek az internetre és amikor üres kézzel jönnek le róla, akkor szalasztottad el az új vásárlók lehetőségét.
A weboldalak törvényszerűbbé teszik a vállalkozásodat. A látógatók megnézhetnek téged, megtudhatják milyen vállalkozást vezetsz és remélhetőleg ügyfelekké, vásárlókká válnak. Ráadásul különféle helyszíni elemeket is hozzáadhatsz, amelyek még hitelesebbé teszik a márkádat.
Eredeti fotók: ahelyett, hogy megtöltöd a weboldal színpadi jelenetek képeivel, inkább készíts eredeti fényképeket a vállalkozásról, személyzetről, termékekről és szolgáltatásokról. Természetesen a stock fotók is sok előnnyel járnak és egy szolgáltatás oldalán lévő első szakaszban nagyon jól mutatnak.
Előtte-utána fotók: használj fényképeket a munkád értékének és minőségének bemutatására. Tartalmazzon előtte-utána képeket arról, hogy pontosan mit érhet el a vásárló a szolgáltatásoddal vagy termékeddel.
Vásárlói visszajelzések: gyűjtsd össze a vásárlók, ügyfelek véleményét, nyilatkozatait a szolgáltatásoddal vagy termékeddel kapcsolatban és tedd közzé egy eredeti fotóval együtt.
Ügyfelek logói: ha vállalatok közötti térben működik a vállalkozásod, akkor tedd ki annak a cégnek a logóját, akivel együtt dolgozol vagy már együtt dolgoztál vele.
Társulások logói: tartalmazza a weboldalad azokat a megbízható és tekintélyes cégek vagy egyesületek logóit, akikkel kapcsolatban állsz.
SSL-tanúsítvány: az oldaladon működjön egy SSL-tanúsítvány, hogy megvédje a kártevőktől és az ügyfelek is magabiztosabban adják meg az adataikat. Ezen kívül jeleníts meg olyan emblémákat, amelyek a weboldaladon található információk védelmére szolgálnak.
Aktív közösségi média hivatkozások: tegyél ki linkeket az aktív közösségi profiljaidhoz (Facebook, Instagram, LinkedIn stb.), hogy a közönséged más platformokon is elérjen. A közösségi média az egyik legegyszerűbb módja, hogy kapcsolatot tarts az ügyfeleiddel. Ráadásul minél több helyen vagy aktív, annál megbízhatóbban tűnsz.
Tájékoztató blog: ahhoz, hogy az ügyfelek és vásárlók megbízzanak a cégedben, mutasd meg nekik, hogy milyen értékes információk birtokában állsz. Ismeretidnek megosztása segít az ügyfélnek: okot ad arra, hogy felkeresse a weboldalad és, mint szaktekintély jelensz meg a szemükben.
Általános szerződési feltételek oldal: a weboldalad láblécében helyezz el egy linket, ami a szerződési feltételekre, a felelősség kizárására és az adatvédelmi irányelvekre mutat. Ezek az oldalak megállapodásként működnek a vállalkozásod és a weboldal látogatói között. Ezeket az oldalakat nagyon kevés ember olvassa végig, de sokan rákattintanak, hogy meggyőződjenek arról, hogy az oldaladon egy valós cég szerepel.
A másik oldalon vannak sajnos olyan dolgok, amelyek, ha szerepelnek a weboldaladon, akkor hamar elveszti vállalkozás a hitelességét. Ügyelj arra, hogy az alábbi elemek nem szerepeljenek a honlapodon.
Mindig törekedj arra, hogy a helyi vállalkozásod weboldalát naprakészen tartsd és megfelelően működjön.
Amikor saját weboldalad van, te irányítod a megjelenő tartalmat és tartod karban. Ez a két tulajdonság két fő előnnyel jár.
Ha a vállalkozásod weboldala egy harmadik féltől származik (például Shopify, Wix, Shoprenter, Unas), akkor kiszolgáltatott vagy. Nagyon nehézkes a kommunikádió, emiatt sok ideig tart bármit frissíteni.
Ha saját weboldallal rendelkezel, akor te irányítod, te szabályzod, hogy mit lát a közönség a vállalkozásról. Te irányítot a márkád történetét és csak a megfelelő részleteket tárod az ügyfelek elé a vállalkozásodról.
A weboldal létrehozásának elkerülése érdekében egyes kisvállalkozások egy másik platformon, például Facebook-on, YouTube-on jelennek meg. Úgy gondolják, hogy ugyanazt az előnyt élvezik a webes láthatóság révén. Ez egy nagy hiba.
Amikor egy harmadik fél platformján építed a márkádat, be vagy zárva hozzájuk. Meg van kötve a kezed mit és hogyan csinálhatsz.
Tehát, ha megváltoztatják az irányelveiket, esetleg leállítják vagy úgy döntenek, hogy a te szöveged nem megfelelő, ki is “rúghatnak”, letilthatnak. A platformot le lehet állíteni anélkül, hogy te beavatkoznál.
Ha önállóan vagy egy megbízott céggel készítesz egy saját weboldalt, akkor a te kezedben van az irányítás. Nincs más, aki irányíthatná a történedeted vagy a platformodat.
Sok vállalkozás tulajdonosa támaszkodik külső platformok használatára vagy kerüli a saját weboldal létrehozását, mert úgy gondolja, hogy bonyolult vagy drága.
Egy weboldal készítése és karbantartása egyszerűbb és olcsóbb, mint valaha. Még ha nem is vagy jártas vagy kreatív, mostmár olyan egyszerűen használható eszközök állnak rendelkezésre, amellyel gyorsan fel lehet építeni egy weboldalt.
Fogadjátok meg a tanácsomat – nincs több kifogás.
Ha halasztod weboldal készítését, azzal kárt okozol a vállalkozásodnak. Ideje elkezdeni! Az alábbi tippekkel segítünk előre lépni és felkészülni a weboldal építésére.
Megterhelő lehet egy weboldal felépítése. A folyamat megkönnyítése érdekében a következő lépéseket hatsd végre, mielőtt elkezdenéd a weboldalad felépítését.
A weboldalnak pontosan meg kell egyeznie a vállalkozás megjelenésével és tükrüznie kell azt. Mielőtt elkezdenéd a weboldalad tervezését és kialakítését, a vállalkozás identitását határozd meg. Az alábbi részletek fogják meghatározni a weboldal megjelenését.
A helyi vállalkozások weboldala számos célt szolgálhat és sokféleképpen működhet, de hasznos, ha van egy vagy több célja. Így az oldalt arra tudod optimalizálni. A weboldal fő célja a következő lehet:
Nagyon jó, ha ráveszed az emberek, hogy menjenek fel a weboldaladra. Még jobb, ha adsz nekik valami elfoglaltások, ha odaérnek. A weboldalkészítés előtt döntsd el, hogy mit tegyen a közönség, mikor az oldalra látogat, így könnyebben meghatározhatod a tartalmat és a konverziós pontokat, amelyek cselekvésre késztetik a felhasználókat. Ez a művelet a következő lehet:
Nem indíhatsz el weboldalt, legalább egy kis tartalom nélkül. Egy weboldal felépítésénél nehéz végiggondolni, hogy milyen tartalomra van szükség. Mielőtt elkezdenéd az építését, tedd meg a szükséges kezdeti lépéseket. Később fejlesztheted a tartalmat. Kezdd a következők létrehozásával.
Rólunk oldal: itt írd le, hogy mit csinálsz, kit szolgálsz ki, mitől vagy más és miért csinálod. Termék- vagy szolgáltatáslista: mutasd be a legnépszerűbb termékeid és szolgáltatásaid. Blog, bejegyzés oldal: hozz létre blog oldalt, hogy bejelentsd az újdonságokat, értéket adj.
Mostmár tudod, hogy egy helyi vállalkozás számára is elengedhetetlen, hogy legyen weboldala. A weboldal nem luxus vagy bónusz marketingeszköz.
Olyasvalami, amivel rendelkezned kell ahhoz, hogy:
Ha szeretnéd kihasználni ezeket az előnyöket, tedd meg az első lépéseket egy weboldal létrehozásához.
Válaszd ki a domain neved
Miután eldöntötted, hogy weboldal építesz vagy építtetsz, válaszd ki a válllakozásodhoz vagy márkádhoz legjobban illő domain nevet. A legjobb domain név kiválasztásához:
Hajrá, próbáld ki:
https://sybell.hu/domain/
Ha nem állsz készen a weboldal megépítésére, akkor is érdemes lefoglalni, hogy senki más ne tudja regisztrálni és használni.
Ha gyorsan és megfizethető módon szeretnél egy weboldalt felépíteni, akkor saját magad is elkészítheted. A legegyszerűbb és legátláthatóbb egy WrodPress weboldalt felépíteni, Elementor oldal készítővel. Tulajdonképpen láthatod, hogy mit és hogyan csinálsz az oldalon. Az interneten rengeteg oktató anyagot találsz ezek használatával kapcsolatban. Szinte napok alatt fel lehet építeni egy jól működő oldalt, azonban véleményünk szerint érdemes több időt szánni rá, hogy a mai modern feltételeknek megfeleljen.
Ha vannak eladásra szánt termékeid a weboldaladon, akkor add meg aszükséges adatokat a fizetés feldolgozásának és a vásárlások kezelésének megkezdéséhez. A WooCommerce egy nagyon könnyen használható bővítmény, mellyel egyszerűen és gyorsan tudsz hozzáadni szállítási módokat és kompatibilis többféle online kártya fizető rendszerrel, mint például a Paylike, Barion, Sripe, Simplepay stb.
A weboldalad szíve a tartalom. Amint van weboldald, kezdj el hozzá tartalmakat készíteni, amelyek lekötik, tájékoztatják, szórakoztatják és kiszolgálják az ügyfeleket. Hozz létre érkezési oldalakat, blog bejegyzéseket és termékleírásokat, valamint adj hozzá fényképeket. Ezek segítségével az ügyfelek megismerhetik a vállalkozásod, a termékeid és a szolgáltatásasid.
Amikor a weboldalad használatra kész, nézd meg ötbbféle képernyőméret mellett, az asztali számítógépedtől kezdve a mobiltelenig. Ha reszponzív kialakítást használsz, akkor a képernyő méretéhez fog igazodni az oldal és így a kinézete is. Ha mindent rendben találsz, akkor tedd közzés és kezdd el reklámozni a weboldalad.
Most, hogy tudod miért kell egy helyi vállalkozás számára weboldalt létrehozni és ehhez mik az első lépések, kezdd el azonnal, Kezd el a vállalkozásodat megfeleő módon népszerűsíteni. Inditsd el vállalkozásod weboldalát minél előbb.
info@netfejleszto.hu
+36-70-413-2662
info@netfejleszto.hu
+36-70-413-2662