- 7000 Sárbogárd
- info@netfejleszto.hu
- +36 70 413 2662
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a Facebook hirdetések viszi a prímet a hirdetési platformok közül. Az alábbi tippeket fontosnak tartjuk betartani, ha egy helyi vállalkozás számára futtatunk hirdetéseket.
Ebben a cikkben meg fogod tanulni, hogy a Facebook egyike azoknak a hirdetési platformoknak, amelyek számos kiváló és fantasztikus módot kínálnak a vállalkozások számára, hogy megszólítsák a közönségüket, kapcsolatot teremtsenek velük és online építsék a márkájukat.
Sok nagy vállalat, mint a Coca-Cola, az Adidas széles körben használják a Facebook hirdetésüket, hogy vállalkozásukat tovább népszerűsítsék vagy fenntartsák érdeklődésüket. Na de mi a helyzet a helyi vállalkozásokkal vagy kis márkákkal?
Ebben a bejegyzésben bemutatok 5 hatékony hirdetési tippet, amit te is megtanulhatsz. Ezek segítségével a helyi vállalkozásod elérheti az ügyfeleket és több bevételhez juttat. Olvasd tovább, hogy megismerd a különféle Facebook hirdetések célzására vonatkozó tippeket!
Amikor a vállalkozásod népszerűsítéséről van szó, el kell döntened miért akarsz hirdetést indítani Facebookon. A márkád vagy a vállalkozásod ismertségét akarod növelni vagy felkelteni az érdeklődést a vállalkozásod iránt.
Azt szeretnéd, hogy a vállalkozásod Facebook oldala több lájkot kapjon? Több forgalmat szeretnél a weboldaladra irányítani vagy több konverziót elérni? Ezek mind marketingcélok, amiket meg kell határoznod mielőtt bármilyen hirdetést indítanál.
Ha eldöntötted milyen céllal akarsz hirdetni, akkor a Facebook kampánycélját könnyen ki tudod választani.
A Facebook hirdetési platformja 11 különböző kampánycélt támogat. A kampánycélokról részletesen ebben a cikkünkben olvashatsz.
A Facebook hirdetési kampányok egyik legfontosabb része az ügyfelek és vásárlók megismerése. A Facebook platformja erre számos lehetőséget kínál. Többféle módon tudsz célozni a közönségre.
A Facebook hirdetési felületén a közönség megjelölését földrajzi hely, nem, életkor, viselkedés, aktivitás és érdeklődési körök szerint tudod beállítani. Ha a földrajzi hely szerint szeretnél célozni, akkor az országokon, megyéken át, külön városokat célozhatsz meg vagy egy cím szerint. Egy helyi vállalkozásnak nagy előny, mert a saját címét is be tudja állítani.
Ha már rendelkezel ügyfélbázissal vagy vásárlói adatokkal és megvan az e-mail címük vagy a telefonszámuk, akkor importálhatod az adatokat a Facebook rendszerébe. Ezzel a meglévő közönségedet célozhatod. Ha már hirdetsz egy ideje, akkor a Facebook rendszerében már elég adat áll rendelkezésre ahhoz, hogy egyéni vagy hasonmás célközönséget hozz létre. Ilyen lehet, hogy az oldalad kedvelőit célzod vagy akik már jártak az oldaladon.
Példaként, ha rendezel egy eseményt a városban, ahol élsz, akkor egyszerűen megcélzod a várost és környékét, hogy vegyenek részt az eseményen.
Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy a Facebook a vizuális tartalmakat részesíti előnyben a szöveges tartalommal szemben. Bizonyára te is észrevetted, hogy a képek és videók több helyet foglalnak el a hírfolyamban, mint a sima szöveges bejegyzések.
Sokféle Facebook hirdetés létezik és nagy a verseny a hirdetők között. Nagyon fontos, hogy olyan képet vagy videót válasszunk, amelyen megragad az emberek figyelme.
A vizuális hirdetések elkészítésénél ügyelj arra, hogy könnyítsd az ügyfelek, vásárlók dolgát azzal, hogy felismerhetővé teszet a vállalkozásodat, márkádat. A jól beazonosítható stílus, alapvető szerepet játszik az ismertség, a bizalom és a hűség kialakításában.
Egyes márkák, például a Red Bull esetében ismerjük a kék és szürke szín megjelenését. Ha meglátjuk egy hirdetését, akkor azonnal tudjuk ki a hirdető, milyen márkától származik.
A külső eszközök nagyon sok segítséget nyújthatnak és javasolt a használatuk a hirdetések készítésénél, már az első hirdetéseknél is. Ilyen eszközök lehetnek a Snappa, Pixelied, HootSuite, wave.video és más platformok.
Az eszközökkel nagyon jó kreatívokat, képeket, videókat, bejegyzéseket hozhatsz létre és még időzítheted is őket, hogy mikor jelenjenek meg. A Facebook hirdetéskezelőjében tesztelheted a különböző kreatívokat, a hirdetések variációit.
A teszteléssel könnyebben megértheted az egyes kampányok hatását és optimalizálni tudod őket. Részletes elemzéseket kapsz a Facebook elemzési központjában a rögzített adatokról.
A Facebook legutóbbi jelentése szerint az emberek 84%-a leginkább mobilon használja a Facebookot. Nagyon fontos, hogy a hirdetéseid mobilra optimalizálva is megjelenjenek.
A hirdetések készítésénél be tudod állítani, hogy a hirdetések milyen felületeken, hol jelenjenek meg. Lehet választani, hogy csak mobilon vagy asztali gépen is, esetleg mindkettőn. Ha csak mobilos hírfolyamban szeretnénk a hirdetést megjeleníteni, akkor a termék képeit és videóit érdemes szerepeltetni a hirdetésben.
Minden más esetben az “Automatikus elhelyezés” beállítást javasoljuk. Ennek eredményeképpen a Facebook algoritmusa dönti el, hogy hol jeleníti meg a hirdetést.
A fent említett Facebook hirdetési tippeket nagyon fontosnak tartjuk betartani, az elmúlt évek tapasztalatai alapján.
Ha figyelembe veszed a tippeket, akkor a Facebook hirdetések segíteni fognak, hogy elérd a közönséged, növeld a bevételed és forgalmad a helyi üzletedben.
Ha bármi kérdésed felmerül tedd fel nekünk!
info@netfejleszto.hu
+36-70-413-2662
info@netfejleszto.hu
+36-70-413-2662